02 Οκτωβρίου 2006

Η μικρή μας πόλη…

Η μικρή μας πόλη ανήκει στη Δυτική Ελλάδα. Όλα εδώ είναι όμορφα. Το πρωί σηκώθηκα και είδα από το παράθυρό μου απέραντο πράσινο. Οι κάτοικοι εδώ έχουν σαν πρώτο μέλημα τη διατήρηση του πρασίνου. Πολλές φορές έχουν θυσιάσει τα συμφέροντά τους για να βλέπουν λίγο φύση παραπάνω. Το τσιμέντο είναι σχεδόν άγνωστη λέξη. Πήρα το ποδήλατό μου και άρχισα να κάνω τη βόλτα μου στην πόλη. Όλοι οι άνθρωποι ήταν χαρούμενοι και είχαν βγει την κυριακάτικη βόλτα τους. Πολύς κόσμος έκανε την πρωινή του άθληση. Όλοι στο Αγρίνιο ασκούνται συστηματικά.

Ακόμη και οι ανάπηροι είχαν βγει βόλτα με τα καροτσάκια τους. Η πόλη μας προσφέρεται για όλα τα άτομα με ειδικές ανάγκες, αν και έχουμε σταματήσει να χρησιμοποιούμε πλέον αυτό τον όρο. Σταμάτησα στο πάρκο που έσφυζε από ζωή. Γονείς με τα παιδάκια τους που παίζανε στις παιδικές χαρές, ερωτευμένα ζευγαράκια, ηλικιωμένοι που βγήκαν να ξαναθυμηθούν τα παλιά, ή μοναχικοί που διάβαζαν στο γρασίδι. Βρήκα έναν φίλο μου. Ήπιαμε το νεράκι μας, από τη βρύση κι αυτό. Εδώ έχουμε τον Αχελώο κι ένα υπερσύγχρονο σύστημα ύδρευσης και δεν χρειαζόμαστε εμφιαλωμένο νερό. Συζητήσαμε τα προβλήματά μας και τα σχέδιά μας για το μέλλον.

Πιο πέρα είχε μία εκδήλωση για τους ναρκομανείς και τους αλκοολικούς. Όλη η πόλη αγκάλιασε αυτούς τους ανθρώπους με πολλή αγάπη και το φαινόμενο σχεδόν έχει εξαφανισθεί.

Το βράδυ πήγαμε σινεμά και είδαμε τον «Κώδικα Ντα Βίντσι». Το βιβλίο πάντα είναι καλύτερο σε αυτές τις περιπτώσεις. Στην πόλη μας αποφεύγουμε την τηλεόραση. Θεωρούμε ότι απομονώνει τους ανθρώπους.

Αύριο είναι μια εργάσιμη ημέρα. Στην πόλη μας δεν υπάρχει ανεργία. Η οικονομική κατάσταση είναι πολύ καλή. Αλλά και όσοι έχουν κάποια οικονομικά προβλήματα, είναι τέτοια η στοργή και η βοήθεια των συνανθρώπων τους και του δήμου, που δεν έρχονται ποτέ σε δύσκολη θέση.

Θα πάω στη δουλειά μου με τα πόδια. Εξάλλου είναι μία πόλη χωρίς θορύβους. Μου αρέσει η δουλειά μου. Είναι ευχάριστο να συζητάς με ανθρώπους ήρεμους (η πόλη σε ηρεμεί) και πολιτισμένους. Εξάλλου κάθε Δευτέρα συμμετέχουμε κι εμείς στις εθελοντικές ομάδες του Δήμου για ανακύκλωση, η οποία στην πόλη μας έχει προχωρήσει πάρα πολύ.

Είμαι πολύ χαρούμενος που ζω σε αυτή την πόλη, όπου καθένας μπορεί να βρει αυτό που ζητά, μία πόλη ήρεμη και πολιτισμένη η οποία σέβεται τον κάθε πολίτη.

ΥΓ. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα ή γεγονότα είναι τυχαία. Το κλίμα εδώ στην πόλη μας είναι Αγρι..ιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: